BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 14, 2010

C.I.N.T.A sewaktu didalam kurungan...


DR.CINTA:::
hahahahaha...
giler watz,aku JATUH CINTA???
sumpah,aku memang fallin love with dear...
ceyh2....
tapi tue r...
antara kami jauh perbedaan...
hahahha...
ini kerana beliau adalah seorang DOKTOR!!!
pergh...
muka beliau amatlah sweet...
beliau taklah sehensem BRAD PITT,EDWARD CULLEN o LEE MIN HO tetapi wajah beliau tue bley membuat aku tak keruan..
biler beliau datang jew menspot check aku,aku terus MENJADI::
sakit terus jadi tak sakit...
haus terus jadi tak haus...
lapar terus menjadi kenyang...
mengantuk terus segar-bugar...
bau busuk terus menjadi wangi...
bosan terus tak bosan...
eh,macam-macam r...
beliau memang ader AURA,kalah MAWI...
neway,beliau memang TERBAIK...
muda2 dah orang no.3 dalam orthopodik melaka...
aku adalah seorang PEMBECI TEGAR terhadap ubat tetapi semenjak beliau jadi doktor aku,aku terus meminati ubat...
cittt...
walaupun pahit untuk ditelan tapi aku try jugak memasukkan ubat tue kerana beliau...
hahahaha...
ingat lagi,time last2 aku nak balik...
sebelum beliau bla,sempat beliau TITIPkan PESANAN kepada aku...
"JANGAN LUPA MAKAN UBAT ,k"
pergh...
sejak tue aku tak pernah miss menelan ubat2 yng diberikan...
t.Q doc menjaga aku sepanjang aku berada di dalam kurungan!!!
ILYSM!!!
hahahhahhahahaha......



Butterflies Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment