BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 19, 2011

I W I S H

I've that at his place...
U'r soooooooo LUCKY gurlz...
U'r the choosen one,ALLAH choose U...
saya CEMBURU dengan anda DENA BAHRIN!!!
"Perempuan yang baik,jodohnya bersama lelaki yang baik"
Aku berharap aku juga akan dapat tergolong diantara perempuan-perempuan yang baik supaya aku mendapat lelaki yang baik...
ya ALLAH,ku berdoa padaMU.Kau berikannlah aku jodoh yang terbaik buat diriku dimana ia boleh menjadi ketua keluarga,yang boleh membimbingku ke jalan benar&juga yang boleh membahagiakanku hingga akhir hayat&yang boleh ku jadikan sebagai tempat pelindung selepas ayahku...
Aminyarabbalamin..."Tiada yang lebih indah daripada mendapat keredhaan ilahi.Seindah manapun gubahan pertama itu,selagitak mendapat keredhaanNYA,tetap tiada guna...

ツ23:59,19-DISEMBER-2011


No comments:

Post a Comment