BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 28, 2012

CUTI SEMESTER???

Yessss!!!!
Masa itu kembali lagi!!!
Ohsem rite biler cuti sem datang balik...
Tapi tak bape nak ohsem coz kali nie cuti semester juz sebulan jew,hujung taun baru cuti 2bulan...
Takpalah,janji dapat cuti...
Biler cuti nak buat apa erk???
Membe-membe aku smua g bercuti,time dok final exam depa dah start pulun tanya hangpa smua cuti g mana...
Sampai tang aku depa dok tanya:"cuti mana?"...
Jawapan wa pun:"Dok rumah,makan,membuta,online"...
Cuti gakkan...
Depa untunglah,cuti ngan gufwenz,boifwenz...
Aku???
Itu smua dunia saja,hahahaha(padahal jeles hati nie)...
Takpalah,bila2 boleh g cuti(nyodapkan hati jo)...
So,aku dok rumah dok nyakitkan hati ibu aku pun best apa...
Time nielah nak men gaduh2 ngan ibu,kat ostel takley men sakitkan hati dierkan...
Bley men wrestling ngan adik2 boy aku,men kejar2 dalam rumah sampai kena baling botol ngan ibu sebab bising...
Tapi memang bosanlah kan hidup sebulan dok rumah jew...
Takpalah,bley wat pemutihan kulit(puihhhh~~~)
Nak keje,mana ader orang nak maek kita keje sebulan.Cuci jamban pun nak cari pekeje yang pemanen...
So,tarikh masuk balik 28JUN2012,giler sokojap!!!!arghhhh!!!

Gigam jewlah rutin harianku;)




20:55,28-MAY-2012
 


No comments:

Post a Comment