BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 11, 2012

25-JULAI-2012

Motif tarikh tue???
Maklumlah,dah lamo gilo tak ngedet blog nie...
Agak malas tahap kritikal sebab masih lemmmm sikit ngan format belog baru nie...
Ouh yea,nape yea ngan 25-JULAI???
Itu tarikh aku makin meningkat "muda",yes "ImStillYoung" !!!
Trust me!!!hahahaha...
Tepat kul 12 tengahmalam,aku kena uli dengan tepung+telur+air sirap ngan hosemek aku...
Patutlah semua muka senyum kambing jew bila pandang aku,aku pungggg punya lemmmmm bley tak pickup ngan plan dieorang tue...
Mmemang teruklah aku malam tue kena uli ngan dierorang,berhari-hari nak ilangkan bau telur ngan tepung kat rambut aku nie...
Keesokkan petangnyer,ader second supriseeee!!!
Kiteroang satu rumah berbuka kat luar,kat Dataran Merdeka...
Dieorang belikan kek,sodap gilo kot!!!
My peberet kek,Coklat Banana Indulgence...
Btw,tengs korang semua!!!
Akan ku ingat sampai  bila-bila...
Gumawo Efa,Miko,Farah,Haida,Kak Long Wanie,Q,Eika&Aunie!!!
Inilah suprise dieorrang,edap!!!
With my junior(Aunie)
Pozing after iftar
Craziest hosemek
Dan lagi
With Kak Long Wanie
Tunggu nak berbuka
Dieorang ngah siap-siap kuarkan suprise kek

Penat wat,last-last tertinggal kat bilik
Blowwww & make a wishhhhh
Makang!!!

Mereka-mereka kesayanganku

Sampai dulu tapi kena hold sebab dieorang suruh duduk kat  hujung dulu,suprise katakan...

HAPPY BIRTHDAY TO ME walaupun dah nak sebulan berlalu,hahaha...

وسلام


23:49,,11-AUGUST-2012




No comments:

Post a Comment