BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 18, 2013

Ehem-Ehem

Assalammualaikum,
malunya nak cakap ader blog sebab last hapdate raya hari tue...
Hahahahahaa...
Masa ada tapi kadang2 tak tahu nak tulis hape,nak hapdate apa...
Lagi wat malas biler tengok format baru blog yang aku masih lembab nak catchup,pening semacam jew nengoknyer...
Okayh,skang aku ngah intern kat Seri Negeri...
Mula start 14 Januari till 3 May,ya ALLAH xsabar nak habis intern nie hanya ALLAH jew yang tahu sebab terlalu banyak dugaan aku intern kat sini...
Bila dah intern nie,baru aku tahu yang blaja lagi best dari bekerja...
Time nielah baru nak meroyan rindu bangunan orenlah,rindu lecturer-lexturer,rindu nak wat assignments bagai tue.Baru nak menyesal tak sudah...
Kalaulah jodoh aku ngan anak toke balak,xda makna aku nak keje...
Sumpah keje nie memenatkan,macam dah xde sosial life rasanyer...
Ayat macam dah keje,padahal baru wat intern jew.Hahahahaha
Baru aku tahu azab mencari rezeki nie,baru teringat penat lelah ayah ibu keje cari duit ntok kami adik-beradik semua...
t.Q IbuAyah,LOVE U!!!
Okayhlah,banyak sebenarnyer nak citer tapi tuelah...
Tuelah,malas nak menaip lagi...
Hahahahahaha...
Apa-apapun,TAK SABAR NAK HABIS INTERNSHIP!!!!
Nak olidayyyyyyyyyy kat pulau,yeayyyy!!!
Antara gambar-gambar time intern,hahahahaha...
Muka MondayBluessss katanya;)

Okayh,mata sembab yang kenampakkan;)

Like innocent girlz gitew;)

Okayh,mata aku selalu menjadi isu membe-membe;)
Minggu pertama intern;)





وسلام


16:35,,18-MARCH-2013

No comments:

Post a Comment