BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 8, 2013

K E S A Y A N G A N (Part 1)

Ya Allah!!!
Betapa bersyukurnya aku dikurnia rakan2 serumah yang betul2 memahami aku,yang tak pernah bawa masalah kepada aku,yang sentiada ada bersama dengan aku bila time sedih dan suka,yang sentiasa memberi nasihat bila aku down,yang kadang2 ex2 aku pun tak pernah wat perkara macam tue kat aku,suprise,hadiah,kasih sayang,hormat,air mata,senyuman dan semualah...
Aku bersyukur ya Allah,slalu aku dengar masalah2 dr membe2 aku pasal mereka ada masalah dengan hosemek mereka n macam2lah...
Tapi...
Hosemek aku adalah yang terbaik,sumpah Demi ALLAH kami tak pernah mengutuk,mengumpat o wat mende jahat belakang antara satu sama lain...
Sebab itu aku sayang sesangat dengan dierorang,aku bersyukur pada-MU ya Allah sebab bagi aku sahabat2 yang baik tiada galang gantinya...
Sepanjang 3tahun,sepanjang itu banyak kenangan kami bina bersama...
Sampai satu tahap perjanjian kami,if sesapaer antara kami tak kawen,kami nak dok sesama sampai Innalillahirojiun...hahahahaha
Bila duduk2 dengan hosemek lepak2 dalam bilik,mesti isu perkhawinan jadi isu utama...
Kami selalu berangan if sesapaer ant kami kawen dulu,kami nak jadi flower girlz...
Tempah baju sesama n wat party "Malam Bujang" kat pulau..
Tapi aku yg slalu over,acah2 ketua flowergirlz dimana akn pastikan semua ada n design baju mereka n handle party kami,mak suka wat mende2 gitewww...
Hahahahahhaa
Skang kami ngah tunggu saper kawen dulu n akan menrealisasikan mende itu...
Okayh...
Akan sambung lagi citer kenangan2 mansi n pahit aku ngan dierorang...
Padahal kena wat final report,bleylak terhapdate belog...
Dunia ouh Dunia!!!
hahahahahaha
Nanid sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanggggg korangggggggggggggggg!!!



 Kenangan raya di rumah kak long Wanie;)
Gambar lengkap,semua ada..Kenangan party perpisahan kami;)




وسلام
15:17,,O8-MAY-2013

No comments:

Post a Comment