BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 29, 2013

R I N D U

Pantai Klebang;)

Rindu angat angatttttttt kat belog oiiii!!!
Lama aku xhapdate,kalau habuk bley hinggap kat blog,mesti dah tebal habuk tue...
Mana taknya,en.Lenovo wat pangai sebab hardisk rosak...
So,memang takley nak hapdatelah...
Semenjak last aku hapdate blog nie,macam-macam mende terjadi...
Lepas jew aku habis praktikal,aku terus g JB g keje ngan sedara aku...
Keje sebagai cikgu tadika tapi 2bulan jew,sajew cari pasal keje sekejap-sekejap...
Acah-acah nak penuhkan pengalaman kat resume katakan...
Hahahahahhaa...
Nanti aku masukkan gambar time aku jadi Ticer kat sana,Ticer Hidayah okayh...
Now rindulak budak-budak tue walaupun menguji kesabaran yang tinggi ngajar budak-budak nie...
Aku ngajar sampai last puasa,nden raya...
Taun nie kaler tema baju raya family aku kaler merah hati...
Tue pun nanti aku masukkan gambar yea...
Biar gambar yang bercerita...
Hahahahahaha
Haaaaa...
Citer best,time raya ke3 o 4  r,not surelahkan aku kapel balik ngan D...
Hahahahahaha...
Punyalah hepi hanya Allah S.W.T jew yang tau n aku dah bajet kali nie hubungan kami inshaaAllah sampai kawen TETAPI...
Hubungan aku dengan dia hanya bertahan adalah dalam 2minggu...
Hmmmm,kali nie dialak yang mintak clash...
Alasannya sebab dia tak ley go ngan hubungan nie tapi apa jadahnya dia mintak kapel balik ngan aku ri tuekn???
Adakah kes ingin balas dendam???
Hahahahahaha...
Okayh,lupakan pasal cinta yang macam haram jadah tue...
Hidup mesti diteruskan...
N now aku masih lagi mencari kerja yang kena dengan bidang aku belajar...
Nasiblah aku jadi "anak ayah",dulu aku rasa best but now arghhhhhh fucking dem!!!
Opssss...
Hahahahhaa,geramlah...
aku dah dapat banyak tawaran keje kat KL tapi semua terpasa tolak sebabnya En MOHAMED AZAM tak izinkan aku g keje sana...
Alasannnya,macam-macam mende jadi,tak selamat nak lepaskan kau sekarang but until when bapak???
Jeles tau tak tengok membe-membe dah keje,sedihhhh!!!
Takpelah macam biasa diri sendiri yang kena bagi motivasi,inshaaAllah semua pasti ada hikmah-NYA...
Lepas tue aku chill r balik sampai bilo pun tak tahulah...
Hahahahaha...
Okayhlah,nanti ada masa aku hapdate yaaaa...
Assalammualaikum






وسلام
14:59,29-October-2013


No comments:

Post a Comment