BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 30, 2015

SIAPA SANGKA?

Hye, kembali kita kesenambungan merepek aku.
Datang mood rajin nak hapdate,satu sehari aku hapdate,sementara ngah rajin nie kan.
Okayh, cite nie memang macam lawak tapi dalam lawak tue best sebab aku dapat jejalan dan yang paling penting jalan ke negeri yang paling aku suka kalau bab mentekedarah nie.
Heaven bhaiiiiiii!
Ok, first thing  sampai  sekarang aku masih dok pikir-pikir camne aku bley nak ikut,hahahaha!
Ikut ke mana?
Ikut siapa?
Hahahahahaha
Sampai ibu pun pernah tanya camne kau ley nak folo,diri sendiri pun xde jawapan.(hahahaha)
Dalam kelawakan ada kebodohan dan dalam kebodohan ada kebangangan.
Apapun t.Q  sudi mengajak aku pergi melawat kampung kau walaupun hubungan kita dah lama putus,t.Q blanje makan makan makan sepanjang kat sana (padan muka kena pow habis),t.Q bawak aku jejalan  dan makan sepuasnya walaupun ada mende aku nak makan tapi xdapat sebab dia xmakan(redho jewlah sebab cukup bagus orang dah blanje kaukan) tapi dapat gak lepas ngidam nak makan roti titab yang pemes tue,maceh angaaaad!
Apapun t.Q ciptakan kenangan paling best,macam babi giler rasanya pun ada sebab rasa patut aku dah ley move on tapi bila ingat balik kenangan-kenangan tue jadi down jap,menyumpah gak bila ingat.
Yea r,siap kena suap beger ngah mamai mamai malam buta ngantuk,ngah drive disuap kentang ngan beger.sweet x?okBhai!
Ok r,layan gambar apa yang ada,.
Apapun Kelantan inshaaAllah saya akan datang balik dengan satu matlamat ‘’Penuhkan Perut”.

Chiao !!!
Ouh yea,SELAMAT HARI PEKERJA Uolzzz yang bekerja tue.
Cuti panjang woiiii,heaven!!!







 #ThisIsKotaBharu
 Muzium Kelantan

 Belajar sejarah Kelantan,hahaha.
 Acah-acah pelancong
 #SelfieSiked
 P.C.B
 Wajah terpaksa dikartunkan,retis nie.
 Sunset di P.C.B
 Subhanallah,cantik macam xnak balik.
 Lama tak jumpa makanan nie.
 Port pozing wajib if mai Kelantan.
 G wedding membe dia,hahaha.
 #SelfieSiked kat Pasar Siti Khadijah.
Impian tercapai walau dah jadi mantan,hahaha.


Gambar makanan banyak tapi kat ipad,malas nak transfer.
So,aku banyak blanje selfie sampah jew r.
Ok,chiaooo betul!
Next merepek meraban,tunggu nanti.
Hye Mei,bhai!!!


 وسلام
  12-Rejab-1436H
00:09,1-May-2015
 

No comments:

Post a Comment