BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 20, 2014

Pengaruh I.G

#ManyFactsAboutMe

 
Dengan Nek n Tok Busu yang romantik gitu:)


Ok,kat IG skang ngah demam hashtag #20FactsAboutMe .
Dimana macam ala-ala resume IG katanya,tapi situ ko kena listskan 20 perkara jew pasal ko.
And ko bley buat bila membe ko tag nama ko.
So,2 orang tag nama aku n ikutkan nak buat kat IG tapi ko dah tau aku nie kaki meroyan,ingat cukup ker nak mencarut bagai kat IG tue n ko rasa cukup 20 JEWWWW???
Dalam otak aku nie nak tulis mencurah-curah macam nak buat exam PMG dulu.
Apa guna aku ada blog n apa guna tak hapdatekan,ini masa lah gua nak hapdate walaupun pikir eh ada ker orang kekonon blogwalking blog aku?Per ku kesah,blog aku,suka hati akulah!!!
So,let's we go!!!
Mohon jangan pitam baca sebab nak ikutkan beribu fakta aku nie,ikut mana aku mampu jew nie..
Hahahahahahaha




  1. Anak manja tahap ibu ayah aku bley bagi kakilah tapi ada ker ibu ayah aku sanggup wat gitukan,maka menjadi pangai aku nie.
  2. SINGLE
  3. SINGLE
  4. SINGLE
  5. Anak ayah,sebab tue pangai manja aku nie dilambung-lambung lagi tinggi.Jangan salahkan saya,salahkan mereka.Hahahaha...
  6. Specky since year 1,tapi dah besar nie pakai bila perlu jew...
  7. Rasa nak terjun kerusi bila ayah marah,rasa dunia nie tak adil!!!Tapi kalau orang len marah,aku bley cool lagi.
  8. Homesick tahap rasa nak letak jew rumah tue sebelah KPTM dulu,sepanjang aku blaja KL bley kira bape kali aku dengan rela hatinya  terpaksanya xbalik rumah bila hujung minggu.Pantang Jumaat o petang Kames,dah macam tenggiling kat belakang aku bawak beg balik kampung nak balik Melaka.
  9. Sepanjang 25tahun baru 4 kali kapel,cuba 25 tahun bahagi 4,nampak x aku setia punya orang.Hahahahahha...
  10. Pernah kapel tempoh selama sehari sahaja.(Terasa suwey rasanya)
  11. Peminat tegar lauk ayam masak cili api.Dah rupa moffin bley sakit kalau tak dapat,hahaha..
  12. Peminat tegar Hello Kitty,aku pun xsedar bila masa aku bley hardcore ngan nate nie.Mohon aku kawen smua bawak hadiah yang ada kaitan ngan H.K k.
  13. Peminat tegar kaler pink jugak tapi baju kurang kaler pink,rasanya ada selai dua jew sebab bila kuar tak nak nampak acah-acah gegirlz.Protect diri katakan xnak kena usha,hahahaha.
  14. Peminat tegar juga pada Ultraman,kekcik dulu sanggup bangun awal time hari Ahad nak tengok Ultraman kat NTV7,segala pak mak kerabat dia aku tahu...
  15. Peminat tegar sneakers,bawah katil dah macam kedai kasut.Comel kot pakai baju kurung ngan sneakers,hmmmm...
  16. Hantu durian,kau bagi aku makan 10biji pun sorang aku bley habiskan.
  17. Hantu coklat,apa yang meibatkan coklat pasti aku suka!
  18. Bodoh cakap B.I tapi in writing aku agak power.Sebab aku konfiden kata aku power sebab lectz aku dulu pernah puji esei aku kat kelas len.Tak ke power namanya tue tapi kat laman sosial aku tak bape konfiden nak tulis B.I sebab bagi aku cakap Nogori Somilan lagi power weyh!!!Apo nak dibanggo eee pandai cakap bahaso ponjajah tue...
  19. Anti seanti anti seantinya dengan buah mangga,bau pun aku tak bley.Sanggup melalak & xmasuk dapur kalau ada buah mangga.
  20. Anti jugak lauk masak asam walaupun dok Melaka,mebi aku sorang lahir kat N.9,tue xsuka lauk tue.Hmmmm...
  21. Anti dan tak suka pakai kasut tinggi,sepanjang hidup ada 3 pasang wedges jew tue pun smua dah jahanam sebab merekah jarang jarang jarang sekali pakai.
  22. Anti lelaki gatal,rasa macam nak cabut kemaluan dia bagi anjing makan.Siyes hati bley panas kalau ingat pasal lelaki gatal nie,nak nak dah tua xsedar diri.Dem!!!
  23. Sanggup tak makan lauk ayam tue kalau tang peha xde,paling koman pun kena ada kepak.Peminat tegar bahagian peha giler gilerlah!!!
  24. Suka tengok laut dan bila ada masalah mesti cari laut sebab satu ketenangan bila tengok laut walaupun kosong jew laut tue.Subhanallah!Sebab tue kalau dapat jodoh orang laut Maldives pun xpe.Choiii mulut kau N.H!!Hahahahhaa
  25. Suka bagi kad kat membe o orang tersayang yang aku buat sendiri dari beli dah siap sebab bagi aku  sentimental value kad tue lagi berharga dari beli dah siap walaupun yang siap tue ada lagu bagai.Akukan romantik gitu...
  26. Suka lelaki n rasa berdebar kalau lelaki tue pakai perfume jenama V.I.P...Hmmmmm,move on N.H,mende dah lepas usah dikenanglah!
  27. Suka berangan,tengah drive pun aku bley berangan.Mende F.O.C,beranganlah selagi mampu...
  28. Suka berimaginasi yang melampau-lampau,paling best yang suka layan imaginasi aku budak bilik hostel aku dulu.Depa jew yang dok rajin Dayah berangan.Hhahahahaha
  29. Suka kumpul resit-resit barang,dari tahun 2000 pun aku ada dok simpan k.Sampai yang dah hilang tulisan pun aku dok simpan,pelik jugak sebab wat sampah jew.Hmmmm...
  30. Suka drive laju-laju sebab dulu cita-cita nak jadi pelumba F1 perempuan tapi disebabkan makpak bukan orang berada,mampu bawak laju kereta Viva jadilah.
  31. Suka giler bergambar,senang cite kaki gigamlah sampai datang imaginasi aku nak buat rumah aku nanti kat dinding penuh gambar-gambar aku jew.Mana tau aku dah mati bley jadi Galeri N.H,fantastik tak???Hahahahaha
  32. Kuat membuta tapi kalau tak best,aku bley jadi tak kuat membuta.Tilam mesti ada,baru bley mimpi best-best.
  33. Kuat menangis,lapar menangis,mengantuk menangis,letih menangis,xdapat mende tue menangis.Senang cite air mata aku nie free jewlah nak ngalir.
  34. Kaki baran bila lapar,lapar,lapar,mengantuk.
  35. Baran pun paling sebab lapar,hialang lapar cool lah aku walaupun time tue ko wat pangai ker kan.Gua steady jew as long perut gua full sudah.
  36. Cepat baran tapi cepat cool tapi sepanjang nak cool tak suka dipujuk,maka menjadi hawttttlah lagi nanti.
  37. Kuat tacink nak mampus,senang cite mudah sentap.Kekadang jenis sentap aku suka pendam,alih-alih aku dah tak tegur orang tue.Tapi paling aku cepat sentap ngan ayah,anak manja katakan.Alergik sikit,hahahaha
  38. Jenis sayang gile-gile kat kawan dia but once U give me hurts,Ill feel like eh sape ko erk?Kita pernah kenal?So,plez hargai sayang I pada U,gituuuu...Hahahahaha
  39. Ketawa tak ingat dunia,kekadang benda bodoh jew tapi aku ketawa macam nak tercabut usus perut.Nampak tak aku mudah terhibur,hahahhaa...
  40. Boleh hidup tanpa lelaki tapi tak boleh tanpa ayah,hospital sakit jiwa jawabnya.
  41. Kalau bab mandi n makan,aku paling boleh catat rekod lama nak sudah.Bilik air merupakan tempat aku hilang stress,dok bawah shower hilang segala masalah.
  42. Kaki jalan,dari kecik dah nampak pangai aku nie kalau dah tiap kali ada rombongan sekolah,muka aku wajib ada.So,gua on aja kalau ada nak ajak jalan.
  43. Belakang badan ada 24 batang skru dan inshaaAllah sampai mende tue masuk dalam kubur skali.
  44. Dulu teringin gak nak jadi pramugari tapi disebabkan belakang ada besi,lupakan.Ingat aku tak cun ker nak jadi pramugari?Hahahahhaa
  45. Seorang yang setia pada kekasihnya tapi sayang selalu kecundang dipertengahan jalan.Hahahaha..Lepas nie gua nekad,no kapel tapi kawen terus!
  46. Terlalu obses dengan motor besar,kalau nampak macam anak monyet yang comel terlompat-lompat keriangan.Dan pernah berangan harap dapat bakal suami ada superbike,so bley BP nek motor.Patah pinggang oiiii!!!
  47. Jalan bersepah ikut ayah,hidung besar ikut ayah,kuat tacink pun ikut ayah tapi nasib bek kulit cerah ikut ibu.Muahahahahahhaa!!!
  48. Don't ever touch my family,once U touch U'll be my enimies!!!
  49. Nampak garang tapi romantik n baik sebenarnya.Trust me plezzzz!Hahahaha
  50. Tak suka handbag,if ada handbag aku akan pastikan bley disling.Dan isinya mestilah penuh dengan makanan,makanan,makanan!!!
  51. Jenis tak suka kena fitnah mende aku tak buat,once ko dah fitnah aku.Bek aku g wat betul-betul,so orang yang fitnahkan aku tue yang buat aku jadi jahat.Hahahahaha
  52. Masih mengahrap first ex aku datang meminang aku.Nampak tak aku masih sayang dia,first lep katakan...Bluekkkk!!!
  53. Dah target akan kawen before umur 30tahun.Lepas 30tahun,hidupku hanya untuk ibuayah aku jew dan alam semesta.(Bley round the world,yeayyy!!)
  54. Berangan nak buka butik jenama sendiri dengan siap ada mini kafe yang comel sebab aku suka meniaga...F.O.C weyh berangan tue,berangan sampai lebam!!
  55. Sebenarnya benci keje bawah orang sebab rasa macam terlalu hipokrit sangat,kalau bley aku yang jadi bos.Ikut suka hati aku jew nak buat apa.So,harap aku ada bisnes sendiri,inshaaAllah aamin:)
  56. Harap aku dapat BP with my BFF o my lebly lebly lebly future husbeng sebab tue impian aku nak jejalan dengan someone special gitu.
  57. Jenis aku senyap kalau dengan orang yang baru kenal n jarang jumpa tapi aku bley transform jadi haruk dengan orang yang dah lama aku kenal.Bak kata mereka,tanpa pwincess sunyinya dunia ini.Siyes tak tipu tapi tipu yang panggilan pwincess tuelah...Hhahahahaha
  58. Aku suka sangat menulis,sebab tue karangan aku power n datz y kat IG aku selalu meroyan.Sebab tuelah aku terpaksa buat #20FactsAboutMe kat blog,takut kat IG mau xcukup ruang.
  59. I.M----->Jawapan untuk kat I.G,muahahahahhaa!!!Kena tipu,gua single lagi k...


Perghhh,punya syok menaip banyak gak fakta tentang aku...
Ini kalau tak pikir balik,mau beratus haaaa...
K,semoga korang tabah membacanya.
Bagi lelaki yang single-single tue nak tahu lebih banyak,masuklah meminang saya k....
Hahahahahahhaha
Bhai,Assalammualaikum




 وسلام
  26-Zulkaedah-1435H
11:55a.m,21-September-2014
 

No comments:

Post a Comment