BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 11, 2013

Teacher HIDAYAH



Memandangkan aku ngah bosan kat opis nie,moh aku cite pasal pengalaman aku keje jadi Ticer kat JB...
Hahahahahaha,lawak gak bila mengenangkan time aku jadi ticer kat sana...
Aku jadi 1 bulan setengah pun sebabsajew nak memenuhkan pengalaman kat resume aku,hahahha...
Kindergarten tue makcik sedara aku punya,so suka hati akulah nak sampai bila...
Aku memang satu family dah tau aku bukan peramah ngan bebudak nie,so ramai tak sangka yang aku jadi ticer...hahahaha
Sampai membe aku yang sorang tue dialak histeria menjerit nak kompomkan betul ker aku jadi cikgu budak-budak nie siap doa bagai janganlah ada budak mati kena dera...
Hahahahhaa
Tue kuang ajarlah,sekureng aku ngan bebudak nie tapi aku bley kawal emosi lagi...
Takkanlah seumur hidup nak benci jewkan,mana tau kot tetibe aku bley berubah menjadi seorang yang lemah lembut ker...
Hhahahahaha
Keje sana bestlah tapi jiwa aku tak tenteram kat sana sebabnya rindu ibuayah,tue tetiap hari pikir nak balik jew...
Dulu KL aku bley tahan lagi sebab 45minit jew balik Melaka nie JB,2 jam lebey kot nak balik Melaka...
Tapi yang untung dok sana,tetiap minggu aku masuk Singapore...
Tapi bukan jalan pun,just lepak rumah sedara aku jew...
Nak jalan duit bukan ada pun,dah panas SG tue...
Malaysia jugak bessssttttt!!!
Okayh,kat sekolah tue aku ngajar budak-budak 5tahun,memasing pangai bley wat darah tinggi aku nek turunlah ri tue...
And paling best ada nenek one of student aku serang aku kata aku pukul cucu dia...
Padahal jari dia tersepit kat meja,dah akulak yang kena...
Lagi satu mak budak tue, kepala anak dia ada kutu pun cari aku..
Dia ingat aku yang bagi kutu kat kepala anak dia,macam-macam hal aku jumpa pangai mak bapak nie...
Tapi nasib bek ramai yang comel-comel tapi ada yang comel gegedik,terus aku blacklist...
Hahahaha,gasaklah kau!!!
Kecik-kecik dah gedik,dah besar kompom lagi gedik tue...
So,sampai situ jewlah nak citer..
Sakit kepala dah menaip bebanyak nie...
Nengoklah gambar-gambar nie...
Hahahahhahaa...
Assalammualaikum:)

Inilah anak-anak aku,dah lupa semua nama.Hahaha
Tak silap tue Soraya and Hidayah,lagi seorang lupa:)
 

 Comel tak Ticer Hidayah???hahaha
 Okayh,nie peberet student aku.Soraya and Irdina,comel and pandai kot...
 Comelkan???hahahaha



وسلام
15:43,12-November-2013
 

No comments:

Post a Comment