BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 30, 2013

MATANG bagi kekorang

Haaaaa,baru semalam hapdate,nie hapdate lagi...
Nampak tak datang gila nak mengapdate jewkan...
Okayh,xnak banyak bebel,aku nak cakap pasal MATANG...
Okayh,bagikorang apa yang korang paham MAKSUD MATANG...
Dan nape tetibe aku hapdate pasal nie,bukan aku aku dah lama matang ker???
Haaaa,tue matang lain...
C!!!Sebenarnya matang nie bley g banyak kategori...
For examples:
Macam akulah,ada seteng umat selalu sound dari segi aku berpakaian dan perangai,katanya beliau aku masih kebudak-budakkan dan tak sesuai dengan umur skang..Cuba jadi MATANG sikit!!!
Haaaa,tang dengar matang tue membuak hati aku rasa nak sepak jew muka dia...
Helloooooo!!!
Bak kata orang putih "Dont judges book by its cover" okayh!!!
Nampak aku luaran begini tapi bila aku buat eksimen o macam ada problem,otomatik perangai kak long aku datang...
So,matang aku tang len...
Dan sebagai contoh lagi,memang beliau nampak matang n dah kawen katakan,kompom-kompomlah kena MATANGkan...
Satu hari aku ejek nama team dia minat nak mampus tue,perghhh!!!
Dia punya melenting kalau aku layankan lagi,mau bley putus sedara...
Dia ejek MU panggil munyet takde hal pulakkan...
So,nampak dari situ dia tak matang walupun hakikat luarannya kekonon matanglahkan...
So,kita takde hak nak cakap orang tue apa-apa...
Before kau selak kain orang,cer kau selak kain kau dulu tengok ok ker tak...
Iyadakkkkk???
Nak contoh lagi???
Okayh,lagi satu kalau sikit-sikit nak sentap padahal takde apa,tak matang gak...
Eh,macam kenal jew pangai cam tue...
Hahahahhaa...
So,len orang len cara matangnya...
Akulak jenis tak makan apa orang cakap,kau cakaplah macam-macam...
aku tetap aku,aku tetap dengan pemikiran aku...
Weyh,jadi matang sangat pun bosan kot hidup...
Bagi akulah!!!

Prof.Rowan Atkinson,peberet:)
Nie lagi contoh,cer tengok Mr.Bean haaaa...
Pernah tak korang tengok dia jadi lelaki yang sebenar,maksud aku hidup dia tak bodohlah...
Kan semua citer dia citer lawak jew...
Bagi korang dia nie matang ker tak???
Sape kata tak,aku cadangkan ko g kaji backgrounds hidup dia...
Cari sape dia,jangan terkejut beruk sudah...
C!!!Dia PROF okayh!!!
Hidup dia takdelah nak membangangkan diri wat citer Mr.Bean,dalam bangang dia rupanya serius jugak...
If tak,takde sampai pangkat prof...
So,akhir kata marilah menjadi matang yang hati  kita bley adapt,jangan berubah matang disebabkan kata-kata orang...
Arassoooo sayang!!!
وسلام
15:11,30-October-2013

No comments:

Post a Comment