BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 29, 2013

FIRST VICTORY (Part One)



Hohohoho,tetibe...
Memandangkan lagi 2hari nak masuk tahun baru,terpaksa merajinkan diri hapdate belog yng dah bersepuk lama tak usik...
1 DISEMBER 2013???
Apa tue???Tarikh aku bertunang ker,yea r first victory tue...
Jengjengjeng,acah-acah blogger pemes...
Tarikh keramat yang aku tunggu-tunggu dari Julai 2010,tarikh gua konvo woiiii!!!
Tahniah pada diri sendiri kerna on time dapat mengkonvokan diri...
Yeayyyyy!!!
Finally I am officially graduated Dip in HRM:)
Sakit perit pahit suka duka berjaya ku harungi sepanjang 3 tahun perjanan,aceeewahhhh!!!
Tapi agak sedih membe-membe sebaya aku semua dah degree dan ada yang ngah amek master tapi aku baru setel dip...
Alangkah lambatnya perjalanan ku ini tapi aku bangga ngan diri sendiri,dengan membawa 24 batang skru dalam badan nie aku dapat gak habiskan belajar aku,okayh r dari xde apa...
Tapi bak kata nak nyedapkan hati,rezeki memasing bukan bergantung pada tahap ketinggian sijil kita tue,nak sedapkan hati katakan...hahahaha
Tapimoment tue memang paling best sebab dapat jumpa balik membe-membe serta crush dan sebak pun ada sebab buat ibu ayah tersenyum,tengs ibu ayah!!!
Okayh r,biar gambar berbicara k...
Ouh yaaa,majlis grand nie ri tue wat kat PICC...
Grand tak,granddd sangat hocaaayyyy wat kat situ...
Kahkahkah


Keep Alhamdulillah
&
N.H Officially Graduated
 Ma familia,NYAWA
 Tulang belakang aku sampai mati
 Hosmek AP110206,susah senang bersama
Ma random favourite GF
Wif ma peberet lecturers,Miss G&Sir Baz
Ahli Pakatan,kelasmek suka gelak tawa


My lepbly kazen,tengs B for coming n tengs for H.K:)



 وسلام
26 Safar 1435H
22:14,,29-Disember-2013
 

No comments:

Post a Comment