BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 29, 2013

FIRST VICTORY(PartTwo)


Okayh,sambung part one tadi...
Nie aku ngan Ahli Pakatan wat pre-convo photoshoot,habis jew rehearsal kat PICC terus vroooom ker depan opis Pok Jib...
Mula-mula pening gak nak shoot kat mana last-last paling senang g situ..
Agak tak de semangat nak amek gambar sebab tahun nie budak dip xde mortar board...
Rasa kebangangan tak???
Sebab tue diselaraskan setiap kos wajib pakai tudung ikut tema kaler,macam kos aku HR wajib pakai kaler turqoise...
Nasib bek kaler tue,buat putih???haruuuu...
Nak dijadikan cite,rezeki kitaorang dapat bergambar dengan mortar board tue...
Time sampai jew situ,ada one group gak ngah gigam n mereka semua ada mortar board tue...
Berbekalkan muka aku yang cantik macam Rihanna nie,aku g mintak pinjam nak bergambar jap...
Fuhhhh,malu toksah cakap r tapi disebabkan teringin nak ada gambar pakai topi tebaikan gak muka nie...
Nasib bek tue group perempuan if lelaki,naharooomm r aku nak g mintak...
Tengs akak-akak USIM,akak ker???hahahahhaa
Lepas tue niat dihati nak amek gambar acah-acah baling mortar board tue tapi tak kesampaian sebab orang punyakan,kalau sendiri takpe gak...
Takpelah,janji lepas kempunan nak gambar ngan topi tue...hahahahhaa
So,moh le jemput nengok gambar-gambar yea...
Btw,Tahniah kesayanganku semua AHLI PAKATAN:Rina,Aini,Amalina,Suraya&Mieza:)
Ciaoooo!!!





 30 November 2013,Putrajaya



 وسلام
26 Safar 1435H
23:13,,29-Disember-2013
 


No comments:

Post a Comment