BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 25, 2016

27th

Hye 27!
Long time not see U 25.7,when I see U my age will increased.
I izzzz sad.
But sokayh,rasa bersyukur  Alhamdulillah Im still alive and cute.KAH!!!
Terima kasih yang memberi ucapan dan semestinya ucapan lekas kawen ucapan yang paling top orang akan wish.
Terima kasih bebanyak,ada rezeki jodoh,princess kawen k.
Takde jodoh lagi,princess dah enjoy ngan cara hidup single nie,I can go mana I nak go.
K,tu jelah.
Ucapan untuk diri sendiri adalah moga aku makin istiqamah,tak kesah matang ker tak,asalkan perangai aku moga makin solehah dan x jahanam.
Dan semoga aku dapat g tawan dunia,inshaaAllah amin.Hahahahahaha.
Dan semoga aku "pergi" dulu dari ibu ayah sebab macam boleh gila kalau ibu ayah yang
"pergi" dulu.
Dan semoga aku rajin update blog dan beberapa blog katanya nak to be continue hakcuieeeee.muhahahahaha.
Oklah,princess belanja gambar k.
Thankslah Odah buat party bezdei H.K,macam party bezdei mak long rasanya.Hahahahahaha.
Akhir kata, SELAMAT HARI JADI NURUL HIDAYAH yang ke-27 !!!


 Thanks eomma Norasikin Daud lahirkan along.

 Bongsu vs Sulong.

 Heavennya H.K di setiap penjuru.

 Bajet macam party sendiri.

 Jenis tak sedau diri,ginilah.

 Nanti mohon bakal tulung rusuk I buatkan party gini ya.

I izzzz exciteddddd.






 وسلام
  20-Syawal-1437H
16:16,25-Julai-2016

No comments:

Post a Comment